About this blog

'if you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second.'


Friday, September 9, 2011

Happy eid Mubarak

SELAMAT HARI RAYA....duh...lama x story story d blog...huhu...this is my blog with new look...PURPLE themes...xtau colour apa lg my d guna...hijau sudah...pink sudah...orange pun sudah...now purple la...header ada pic gitar....hihi...i love gitar...raya tahun ni aku dpt byk duit raya...paling byk la drpd raya2 yg pernah ak lalui slama 20 tahun ni....ceh...umur 20 tahun bha sudah walaupun belum smpai lg ke number 20....hihi..tp ak xmau bgtau berapa duit raya yg ak dapat...nnt kena minta....hahaha...kidding2 ja bha...nda la smpai 1K...adala bha.....duit raya tu mula2 ak mau beli hp...blackberry....wah...huhu...tp fikir kali ke3 cancel lah...aku syg masih ngan hp aku...baru ja dpt bbrapa bulan yg lalu...so...i change my mind to buy new guitar...lg murah dr blackberry kan...selebihnya ak mau simpan...simpan dlm bank!!..hihi.... electric guitar...ak sudah cari d www.mudah.my ....yg murah2 la bha....i love that website...bpatutan harganya...pilih yg murah ja.....tp blum lg ak beli...insyaAllah aku beli nanti kalau tiada halangan...ada sudah aku book....yg colour hitam or merah or white or yellow....still thinking...ok wait....ramai yg ckp main gitar ni haram hukumnya....so ak stop for a while....tp ak miss pula mau main gitar....so aku cari di internet hukum sebenar bmain gitar....bila ak cek sebenarnya hukumnya HARUS asalkan tidak melalaikan...so hukumnya sama juga seperti mendengar muzik.....x percaya check it out yah http://soleh.net/2007/12/18/hukum-bermain-gitar/ ....minta maaf kalau saya silap....thats what i cek only in one site....ada juga site yg berbeza penerangannya.....ok assalamualaikum.... semua yang baik datangnya daripada Allah and yang buruk/salah datangnya daripada diri kita sendiri.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...